Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ برابر با  ۰۳ ژوئن ۲۰۱۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹  برابر با ۰۳ ژوئن ۲۰۱۰
توطئه های جدید جمهوری اسلامی علیه منصور اسالو

توطئه های جدید جمهوری اسلامی علیه منصور اسالو!

 

براساس گزارش های رسیده منصور اسالو رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در بند ویژه اطلاعات سپاه پاسداران زندان رجائی شهر به شدت مورد بازجویی قرار داشت از امروز دوباره به بند ۵ زندان رجایی شهر منتقل شده است. منصور اسالو از ناحیه کمر، زانو و پا ناراحتی شدید دارد. وسائل  شخصی و داروهای مورد نیاز منصور اسالو را مسئولان زندان به وی تحویل نداده بودند و از این طریق او را زیر فشارهای روحی و جسمی  مضاعف قرار داده اند. طبق اطلاعات موجود منصور اسالو از روز شنبه ۸ خرداد بخاطر توطئه ی مسئولان  زندان رجائی شهر به نام های کرمانی و فرجی و شکایت شخصی به نام سید محمد روح الله هاشمی به این بند منتقل شده است. سید محمد روح الله هاشمی به جرم قتل برادر و همسر برادر خود در زندان به سر می برد. براساس این شکایت اتهاماتی جدیدی به منصور اسالو زده شده است. از جمله وی را متهم به ارتباط با مجاهدین و فحاشی به خامنه ای و احمدی نژاد کرده اند. منصور اسالو در بازجویی تمام اتهامات فوق را رد کرده است و تاکید نموده است که  وی یک کارگر و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی می باشد و با هیچ جریانی در ارتباط نیست.

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران از تمام سازمان ها و افراد و گروه های پشتیبان حقوق کارگران و مدافعان زندانیان سیاسی می خواهد که به افشای این توطئه جدید علیه منصور اسالو پرداخته و  برای آزادی وی، ابراهیم مددی و سایر فعالین کارگری و زندانیان سیاسی فعالانه بکوشند و شدیدترین اعتراضات خود را علیه اقدامات سرکوبگرانه جمهوری اسلامی ابراز دارند.

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

چهارشنبه دوازده خردادماه ۱۳۸۹ - برابر با دوم ژوئن ۲۰۱۰

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©