Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ برابر با  ۱۰ ژوئن ۲۰۱۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹  برابر با ۱۰ ژوئن ۲۰۱۰
اطلاعیه سنديكاي كارگران شركت واحد به مناسبت دستگیری سعید ترابیان

 

 

اطلاعیه سنديكاي كارگران شركت واحد به مناسبت دستگیری سعید ترابیان

 

سعيد ترابيان عضو هيات مديره سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه صبح روز چهارشنبه مورخه ۱۹/۳/۱۳۸۹ ساعت۹ توسط نيروهاي امنيتي در منزل شخصي خودش دستگير و به مكان نامعلومي منتقل شد. شايان ذكر است ماموران امنيتي بعد از تفكيك منزل كامپيوتر و گوشي همراه وي را با خود بردند. بعد از مطلع شدن اعضاي هيات مديره و پيگيريهايي كه اعضاي هيات مديره و خانواده ايشان انجام دادند هنوز از مكان نگهداري اقاي سعيد ترابيان هيچ اطلاعي به دست نيامده است. آقای سعید ترابیان در جریان اعتصابات سال ۸۴ کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه دوباردستگیر و بیش از ۱ماه در بازداشت بسر برده . او همچنین ۴ سال از کار تعلیق واز حقوق و مزایا محروم بود بعداز پيگيرهاي مستمر با راي هيات عمومي ديوان عدالت اداري بازگشت بكار شد.در حال حاضردوتن ديگر از اعضاي هيات مديره سنديكا به نامهاي اقايان منصور اسالو و ابراهيم مددي در زندان رجايي شهر كرج و اوين بسر مي برند.

سنديكاي كارگران شركت واحد بازداشت سعيد ترابيان و ديگر اعضا سنديكا را محكوم مي كنند و خواستار ازادي بي قيد و شرط اعضاي زنداني سنديكاي شركت واحد و تمام زندانيان حق طلب مي باشد.

 

سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه

 

نوزدهم خرداد ۱۳۸۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©