Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ برابر با  ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱  برابر با ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲
دستگیر می کنند نفر به نفر ، دریغ می کنند ، اما ، از یک دستگیره درب

 

دستگیر می کنند نفر به نفر ، دریغ می کنند، اما، از یک دستگیره درب !

 

علت آتش سوزی در شین آباد پیرانشهر ، هر چه که بوده باشد ، از این مهمتر نیست که از دانش آموزان مدرسه ای ، یک « دستگیره در» ، تنها یک دستگیره درب ، دریغ شده باشد . مسئله اینست .

حالا بازگشت ۳۷ دانش آموز دختر یک دبستان در شین آباد پیرانشهر به یک زندگی عادی ، که بخشا با سوختگی های بالای ۶۰ درصد در بیمارستان بسر می برند ، تقریبا و بمیزان زیادی قابل تصور نیست .

در ایران ما « راهیان نور» دسته دسته راهی گور می شوند وهرساله و در فصل زمستان دربسیاری از مدارس نه تنها از نوباوگان ما کمترین وسائل گرمائی مرسوم و امروزین دریغ می شود ، بلکه از حداقل ایمنی های معمول ، از جمله راه های خروج اضطراری هم به شکلی کاملا غیر انسانی نیز دریغ می گردد . خبر حادثه آتش سوزی دبستان شین آباد پیرانشهر یک فاجعه تاریخی ست . چرا که اولا با وجودی که منطقه شین آباد لوله کشی گاز داشته ، این مدرسه همچنان از بخاری نفتی استفاده می کرده است . بدتر از این درب ورود و خروج از داخل « دستگیره » نداشته است .

رژیم جمهوری اسلامی سالیانه میلیاردها تومان خرج تبلیغ و ترویج داده های دینی و اسلامی خود می کند ، میلیاردها تومان را خرج چاپ و تکثیر متون بی محتوی «اسلام ناب محمدی » و « ظهور مهدی موعودش » می کند ، ولی از نصب یک دستگیره ناقابل برای خروج دانش آموزان گرفتار در آتشی مهیب دریغ می کند . حالا مخالفین احمدی نژاد در مجلس و نیز بخش هائی از سطوح مختلف حکومتی ، در ادامه جنگ جناحی شان ، دوره افتاده اند تا وزیر آموزش و پروش از سمت خود برکنار شود .

نه !

این تنها حاجی بابائی ، وزیر آموزش و پرورش و « احمدی نژادها » نیستند که باید گورشان را برای همیشه گم کنند ، این کلیت نظام اسلامی ست که همچنین باید گورش را گم کند . همان نظامی که مملکت ما را به فروپاشی کامل نزدیک و نزدیکتر کرده و می کند . نظامی که از مردمش حتی یک « دستگیره درب برای نجات » را دریغ کرده و می کند .

برگرفته از فیسبوک راه کارگر

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©