Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱  برابر با ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲
جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین با انتشار نامه ای ضمن واکنش به صدور احکم اعدام و اجرای آن در خصوص بازداشت شدگان اعت

 

اعلامیه هجده تن  از زندانیان سیاسی زن محبوس در زندان اوین

 

اعدام باید متوقف شود!

 

ما مردم آزادی خواه و برابری طلب ایران در ماه های اخیر برای سرنگونی رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی هم پیمان شده ایم و در شهرها و روستاها، خیابان ها و خانه های مان، در داخل و خارج از کشور به پا خاسته ایم.

 

سرکوب های وحشیانه و گسترده حکومت در سراسر کشور موجب پراکنده شدن اعتراضات قدرتمند خیابانی طی روزهای اخیر شده و حکومت به جای عقب نشینی از کشتار خیابانی و سرکوب، قدمی پیشتر نهاده و اعدام را برای ایجاد ارعاب آغاز کرده است. اعدام کسانی که شانه به شانه هم در خیابان ها ایستاده بودند. اعدام محسن شکاری به عنوان یک معترض خیابانی جنایتی آشکار بود که جهان را به حیرت واداشت.

 

به پاس عهد و پیمان در قلب های مان، به پاس دست های گرم در دست هم گذاشته مان، به پاس فریاد برخاسته از سینه های مان، به بغض نشکسته در گلوی مان، تنهای شان نگذاریم و برای نجات جان به پا خاستگان در بند و توقف چرخه قتل حکومتی به پا خیزیم. برای پاره کردن ریسمان دور گلوی جوانان مان و برای درهم شکستن چوبه های برافراشته مرگ به پاخیزیم.

 

راه دیگری وجود ندارد! این بار خیابان های شهر را با فریاد “اعدام را متوقف کنید” تسخیر کنیم و اعتصابات را با قدرت و فراگیری بیشتر ادامه دهیم. ما نیز در کنار شما، گرچه در زندان همراهی خود را با “خیابان” که به حکم اسارت از آن محروم مانده ایم، اعلام کرده و برای بیان مخالفت خود با اعدام، در دفتر افسر نگهبان بند زنان زندان اوین، در تاریخ ۲۱ آذر ماه با خواندن سرود و سر دادن شعار تحصن می کنیم.

 

فریبا اسدی، الناز اسلامی، گلرخ ایرایی، نسرین جوادی، زهره داوری، زهره زیوری، زهره سرو، زهرا صفایی، گلاره عباسی، مرضیه فارسی، سپیده قلیان، صبا کردافشاری، نرگس محمدی، عسل محمدی، فرنگیس مظلوم، پرستو معینی، پوران ناظمی، بهاره هدایت.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©