Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برابر با  ۱۰ اگوست ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲  برابر با ۱۰ اگوست ۲۰۲۳

اعلان پشتیبانی نهادهای چپ و دمکراتیک

از تجمعات اعتراضی، خواسته ها و مطالبات بازنشستگان در ایران!

فقط کف خیابون به دست میاد حقمون

بازنشسته لشگری - کشوری - تامین اجتماعی، اتحاد اتحاد

طبقه حاکم در ایران که برای حیات خود جز سرکوب، زندان، شکنجه، اعدام روش دیگری در طول بیش از ۴ دهه نداشته است، بی وقفه مبارزه سازمان یافته، تجمع، اعتصاب، اعتراض، اقدام خیابانی و خیزش به اشکال مختلف جاری بوده و ادامه دارد.

بازنشستگان امروز یعنی کارگران دیروز، در کنارخود کارگران، معلمان، زنان، جوانان، پرستاران، پزشکان، روزنامه نگاران، نویسندگان، وکلا، هنرمندان ودیگر بخشهای مختلف مترقی اجتماعی شرایط سختی را با مبارزات و مقاومت خود، برای کل طبقه حاکم و سران ریز و درشت حکومتی ایجاد نموده اند و روزی نیست که صدای اعتراض از گوشه های مختلف جامعه ایران بگوش نرسد.

بازنشستگان چندین سال است که در مقابل بی حقوقی و برآورده نشدن خواسته هایشان دست به تجمعات اعتراضی زده و هیچ وحشتی از اذیت و آزار دژخیمان حکومتی نداشته و به اشکال مختلف و مستمر در کف خیابان در مقابل مراکز تامین اجتماعی و فرمانداری ها فریاد سرداده اند. هر روز با شعارها روشنتری، تضاد خود با حاکمان، کاخ نشینان و مجلسیان به گوش افکار عمومی جامعه میرسانند. آنها در شعارها، سخنرانی هایشان نشان میدهند که توهمی به هیچکدام از دست اندرکاران و چپاولگران حاکم در ایران در هیچ سطحی ندارند. بازنشستگان به صراحت اعلام میکنند نه دولت ، نه مجلس نیستند به فکر ملت.

یکشنبه های اعتراضی به مرور تبدیل به روزهای بیشتر اعتراضی شده است، امروز اکثر روزهای هفته اعتراضات بازنشستگان را شاهد هستیم و بخشهای مختلف بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری، کارگری و فرهنگی و بخشهای مختلف اداری یکصدا شده اند و در مقابل بی حقوقی، دزدی از حقوقشان، فقر و نبود امنیت وسلامت، نبود دارو و درمان مناسب سکوت نکرده و هر روز خیابانها بیشتر و بیشتر زیر پای بازنشستگان به لرزه می افتد. 

نهادهای چپ و دمکراتیک از تجمعات اعتراضی بازنشستگان و تمامی خواسته ها و مطالباتشان حمایت کرده و صدای اعتراضات آنها را رساتر کرده، سندیکاها، اتحادیه ها و تشکلات مترقی را مطلع نموده تا همبستگی و پشتیبانی با گروههای محتلف  بازنشستگان در ایران را وسیعتر کنند.

زندانی سیاسی و عقیدتی آزاد باید گردد!

نه به اعدام در سراسر ایران و جهان!

سرنگون باد رژیم اسلامی ایران!

زنده باد آزادی و دمکراسی!

آگوست ۲۰۲۳ برابر با مرداد ۱۴۰۲

هیئت هماهنگی نهادهای چپ و دمکراتیک

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©