Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ برابر با  ۳۱ اگوست ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲  برابر با ۳۱ اگوست ۲۰۲۳

دانشگاه آماج تداوم سرکوب گسترده رژیم اسلامی

شنبه ۲ سپتامبر. ساعت ۱۲:۳۰ Am Ernst-August-Platz

 

در شرایطی که فقر و فلاکت زندگی اکثریت مردم را زیر فشار طاقت‌ فرسا قرار داده است، نیروهای سرکوب‌گر رژیم برای پیشگیری از هر نوع تجمع با شیوه‌های پیچیده در راستای ایجاد رعب و وحشت بار دیگر به سراغ دانشگاه رفته و با چراغ خاموش انقلاب فرهنگی دیگری را در دستور کار خود قرار داده که در این میان شماری زیادی از اساتید دانشگاه را اخراج و به جایشان نیروهای خودی را با وجود عدم صلاحیت در سطح آموزش عالی جایگزین کرده است.

وانگهی رژیم بر بستر توافقات پنهانی با آمریکا که منجر به متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد، و اجازه صادرات نفت به بیش از سه میلیون بشکه در روز که عمدتا با تخفیف ویژه به چین صادر می‌شود، و با اتخاذ سیاست برقراری رابطه با عربستان سعودی و فشار بر دولت عراق برای ایجاد محدودیت هر بیش‌تر بر احزاب کرد می‌کوشد شرایط امنیتی خود را بهبود بخشیده و عوامل نامساعد را به نفع خود تغییر دهد.

رژیم اسلامی در آستانه سالگرد خیزش ژینا، با دستگیری‌های گسترده در گیلان، احضار، اخراج از کار، گرفتن تعهد، گروگا‌نگیری اعضای خانواده معترضان، دادخواهان و خانواده‌های جان‌های شیفته برای خودداری از برگزاری مراسم  و یادمان آن‌ها، بیش از همه از خیزش مجدد جنبش انقلابی  ژن، ژیان، ئازادی می‌هراسد.

در برابر سرکوب رژیم اسلامی ما هر روزه شاهد اعتصابات و اعتراضات کارگران، بازنشستگان، معلمان، پرستاران، پاکبانان، معلولین و وکلا هستیم. زنان همچنان تمام قد با نافرمانی مدنی حکومت زن‌ستیز را به ستوه در آورده‌اند. فریاد مردم بلوچستان هر هفته علیه حکومت و برای آزادی زندانیان سیاسی در خیابان طنین می‌اندازد.

برای همبستگی با جنبش انقلابی مردم و در اعتراض به موج دستگیری‌ها و برای آزادی زندانیان سیاسی شنبه ۲ سپتامبر. ساعت ۱۲:۳۰ Am Ernst-August-Platz  دگر با گرد هم می‌آییم.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد زندان، شکنجه، اعدام ممنوع باید گردد

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی  زنده باد آزادی و برابری

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©