Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ برابر با  ۲۹ می ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱  برابر با ۲۹ می ۲۰۱۲
اطلاعیه

اطلاعیه

 

برای آزادی فوری و بی قید و شرط فریبرز رئیس دانا!

 

اول خرداد ماه ۱۳۹۱، فریبرز رئیس دانا اقتصاد دان و محقق  برجسته کشورمان و از مدافعان حقوق کارگران، برای اجرای حکم یک سال زندان، دستگیر و به زندان اوین برده شد.

 

  فریبرز رئیس دانا، سال گذشته ، به اتهام مصاحبه با بخش فارسی رادیو بی بی سی در مورد اجرای" طرح هدفمندی یارانه ها" توسط ماشین سرکوب رژیم جمهوری اسلامی دستگیر شد. "طرح هدفمندی یارانه ها" اسم رمزی برای اجرای شدیدترین سیاست ریاضت اقتصادی تاریخ معاصر ایران است که تنها هدفمندی آن حمله بیرحمانه به سطح زندگی اکثریت کارگران، حقوق بگیران و اقشار زحمتکش شهری و روستائی کشورمان، برای پر کردن خزانه دولت انگل و ورشکسته ای است که نام جمهوری اسلامی ایران را یدک می کشد. دولتی که در عرض شش سال اخیر لااقل هفصد میلیارد دلار درآمد نفتی کشور را به برداران سپاهی قاچاچی، آخوندها و آقازاده های وابسته و اطرافیان خاصه خور خوان یغما و سرقت صدقه داده است.

 

 فریبرز رئیس دانا درمصاحبه کوتاه خود، به عنوان یک کارشناس مسلط به امور اقتصادی ایران، منطق متخلخل، خصلت ضداجتماعی و بی آینده بودن اقتصادی این طرح را توضیح داد. داروغه باشی های اسلامی فریبرز رئیس دانا را تنها و تنها به خاطر ارزیابی کارشناسانه ای که از این طرح در مصاحبه خود ارائه کرد دستگیر و در بی دادگاه های چند دقیقه ای فرمایشی خود به یک سال زندان محکوم کردند. دستگیری، فشار روحی و جسمی  و زندانی کردن یک اقتصادان، به خاطر اظهار نظر درباره یک طرح اقتصادی، رسوائی بزرگی است که نشان می دهد رژیم جمهوری اسلامی به چنان روزگار زاری افتاده که حتی تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداشته و برای حفظ حیات پوشالی خود ناچار است هر زبان مخالف را از حلقوم خارج سازد.

 

اتحاد چپ ایرانیان آزادی  فوری  و بی قید و شرط فریبرز رئیس دانا و همه فعالان کارگری و اجتماعی و کلیه زندانیان سیاسی در بند تلاش مستمر و پیگیرهمه افراد، تشکلها ، سازمانها و احزاب سوسیالیست و آزادیخواه را می  طلبد . باید بر تلاش های مشترک مبارزاتی بیفزائیم .

 

اتحاد چپ ایرانیان در خارج از کشور

 

iranleftalliance@gmail.com

etehadchaptv@gmail.com

 

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۲۸  می ۲۰۱۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©