Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ برابر با  ۰۱ آوريل ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱  برابر با ۰۱ آوريل ۲۰۱۲
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

جلوگیری از حضور شهروندان افغانی در سیزده بدر

به پارک کوهستانی صفه را شدیدأ محکوم می کنیم !

 

دولت جمهوری اسلامی در اقدامی ضدانسانی از ورود شهروندان افغانی که سال های سال در ایران زندگی می کنند به پارک صفه در اصفهان برای برگزاری مراسم سیزده بدر ممانعت کرد.احمدرضا شفیعی٬ مسئول کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از ممانعت حضور افاغنه در روز طبیعت در پارک کوهستانی صفه خبر داده  و گفته:«به منظور رفاه شهروندان ، نیروهای این کمیته با همکاری پلیس امنیت و اداره اماکن در روز ۱۳ فروردین از ورود افاغنه به پارک کوهستانی صفه جلوگیری می کنند».

 

اقدام جنایت کارانه استانداری اصفهان در جلوگیری از برگزاری مراسم سیزده بدر در یک پارک، نشاندهنده ی عمق سیاست های خارجی ستیزی و افغانی سیتزی مقامات جمهوری اسلامی است. تاکنون شاهد بوده ایم که چگونه برای اخراج شهروندان افغانی از کشور برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده اند؛ چگونه فرزندان متولد از پدران افغانی و مادران ایرانی را با عدم صدور شناسنامه از حق تحصیل محروم کرده اند؛ چگونه بالا بودن نرخ بیکاری را به گردن کارگران افغانی انداخته اند، و یا چگونه با شایعه پردازی های رذیلانه در اینجا و آنجا جنایت های انجام شده و پاره ای تجاوزات جنسی را به گردن افغانی ها انداخته  تا احساسات مردم علیه شهروندان افغانی را که در ایران به پناه آمده اند برانگیزند. اما اقدام استانداری اصفهان را می توان اوج سیاستِ افغانی ستیزی و خارجی ستیزی دولت اسلامی دانست. دولتی که مدام در تبلیغات خود از خواهران و برادران مسلمان سخن می گوید و تلاش می کند ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی را "ام القرای مسلمانان" قلمداد کند، معلوم نیست به چه دلیل با خواهران و برادران افغانی چنین رذیلانه و بیشرمانه عمل می کند. حکومتی که در تبلیغات مسموم و شبانه روزی رسانه های همگانی اش از "بیداری اسلامی" سخن می گوید و مدام برای "براداران مسلمان" در افغانستان و پاکستان و کشورهای عربی سینه درانی می کند ، چرا چنین بیشرمانه با شهروندان افعانی پناه گرفته در ایران برخورد می کند.

 

سازمان ما اقدام جنایت کارانه و غیرانسانی مسئولان ایرانی در ممانعت از ورود شهروندان افغانی به پارک ها برای برگزاری مراسم سیزده بدر را شدیدأ محکوم کرده و از تمامی  ایرانیان آزاده می خواهد در برابر این اقدامات بیشرمانه دولت اسلامی علیه شهروندان افغانی و دیگر پناهجویان در ایران ایستادگی کرده و به مقابله با آن بپردازند. نباید اجازه داد که نژاد پرستان اسلامی با تحریک پیشداوری های عقب مانده مردم، از آن ها علیه پناهندگان دیگر کشورها در ایران  سوء استفاده کنند. فراموش نباید کرد که میلیون ها ایرانی نیز امروز برای فرار از جهمنی که جمهوری اسلامی در کشور حاکم کرده ، مجبور شده اند به کشورهای دیگر پناه ببرند. فراموش نکنیم که هر انسان در هر گوشه ی جهان یک خارجی است. با خارجی ستیزی بیشرمانه ی مقامات اسلامی و هرنوع خارجی ستیزی باید شدیدأ مقابله کرد.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۱۳ فرودین ۱۳۹۱ـ ۱ آوریل ۲۰۱۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©