Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ برابر با  ۰۸ ژانويه ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲  برابر با ۰۸ ژانويه ۲۰۱۴
مادر اختر نیکوکار چشم از جهان فروبست

 

مادر، اختر نیکوکار چشم از جهان فروبست!

 

مادر، اختر نیکوکار، از مادران خاوران، مادری که دو فرزندش رحیم و حمید حسین پور و دامادش علی مهدی زاده از شهدای سازمان ما را در پیکارعلیه استبداد وسرمایه از دست داده بود، چشم از جهان فروبست.

مادر، اخترنیکوکار تنها مادر این سه شهید نبود. او هنگامی که دو فرزندش رحیم و حمید و دامادش علی مهدی زاده در سخت ترین و نابرابرترین شرایط با فاشیسم مذهبی درنده خود دست و پنجه نرم می کردند، با شجاعت و  بی باکی کم نظیری یار و یاور آن ها بود و از هیچ نوع کمکی در همراهی با آنها در مبارزه شان دریغ نمی کرد با آن که از هزینه سنگین این یاوری ها به خوبی آگاه بود.

پس از شهادت دو فرزند و دامادش، در صف جنبش مادران شهدای آزادی و سوسیالیسم در زنده نگهداشتن یاد شهدا مبارزه خود را پی گرفت برای آن که مشعل جنبش دادخواهی علیه جانیان جمهوری اسلامی خاموشی نگیرد. او در برابر همه فشارها و تهدیدهای برای به تسلیم واداشتن جنبش مادران، با شجاعت خودویژه اش، ایستادگی کرد و گزمگان جهل و ولایت را ناامید ساخت.

بنا بر وصیت او پس از مرگش عکس های رحیم و حمید حسین پور وعلی مهدی زاده را به عنوان نمادی برای جاودانگی راه شهدا بر تابوتش نصب کردند. پیام این وصیت این بود: راه شهدا را تا به آخر و تا پیروزی آزادی وسوسیالیسم ادامه دهید!  

ما مادری دیگر را از دست دادیم ! ستاره دیگری از جنبش مادران خاموش شد اما گرمای این خاموشی کهکشان جنبش دادخواهی را تا روز قطعی پیروزی بر ستم، استبداد و سرمایه فروزان تر خواهد کرد.

ما درگذشت مادر اختر نیکوکار را به  رفیق رخشنده حسین پور، خانواده های حسین پور و مهدی زاده و همه رهروان آزادی و سوسیالیسم تسلیت می گوئیم.

 

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق    ثبت است برجریده عالم دوام ما

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

سه شنبه هفدم  دی ۱۳۹۲ برابر با  هفتم  ژانويه ۲۰۱۴

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©