Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ برابر با  ۱۱ اکتبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲  برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۱۳

 

پیام کنگره هژدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 (کنگره ی بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷)

به خانواده های شهدای جنبش مردمی ایران

آنان كه '' با دستهاي سوخته غبار از چهره خورشيد سترده'' اند

(احمد شاملو)

 

 کنگره ی سازمان ما هر بار با یاد شهدای به خون خفته مردم کشورمان آغاز می كند. اين بار نيز در كنگره هژدهم  كه با بيست و پنجمين سالگرد قتل عام زندانيان سياسي در تابستان خونين ۶۷ مصادف بود، همه به احترام زيباترين فرزندان آفتاب سرزمين مان که جان های عزیزشان را بر سر راه آرمان هایشان نهادند، به پا خاستیم و با یک دقیقه سکوت در برابر یاد و خاطره ی شهدا و ایستادگی خانواده های داغدار سر تعظیم فرود آوردیم و این کنگره را با  پاس آنان (کنگره ی بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷) نامگذاری کردیم.

ادای احترام به شهدای جنبش مردمی کشورمان، به شهدای جنبش انقلابی و سوسیالیستی و شهدای سازمان مان؛  بیش از هر چیز در میثاقی نهفته است که ما در پاسداشت ياد و راه اين عاشقان شرزه داريم. ما با ياران آرميده در خاوران ها تجديد عهد كرديم كه پرچم برافراشته به دست آنها را با افتخار بر دوش كشيم و  در تداوام راه و آرمان های شان از پای ننشينيم و تا پای جان مبارزه را پی گيريم.

اكنون که به همت والای شما خانواده های مقاوم و در نبردی نابرابر توطئه سكوت و فراموشی اين جنايت بزرگ ضد بشری از پرده برون افتاده و عالمگير شده است. حال كه جنبش دادخواهی خانوادهای جانفشان درصدد ستاندن داد از اين بيداد تاريخی است تا ديگر هرگز چنين جنایاتی رخ ندهد؛ توطئه هائی برای به انحراف كشاندن آن از سوی قدرتمندان و زورمندان جهان كه خود با سكوت شرم آورشان با حاكميت سياه جمهوری اسلامی در اين جنايات همراهی كرده اند، صورت گرفته است. غافل از آنكه آرمان بزرگ اين آرمان خواهان سترگ در مبارزه با استبداد شاه، شيخ و امپرياليست ها، برای ایجاد آزادی، برابری، همبستگی انسانی، عدالت اجتماعی و دفاع از شان و منزلت انسانیِ انسان ها بوده است. سازش ناپذيری اين آرمان خواهان تا بدانجا بود كه چشم در چشم مرگ دوختند و جان بر سر پيمان نهادند بی آنكه گام های استوارشان بلرزد!

تاریخ یک قرن اخیر كشور ما پر از رشادت های وصف ناپذیر چنين آرمان گرایانی است که سعادت مردم کشورمان آرزویشان بود. این یاد و راه، آرمانی است که باید گرامی داشته شود. آن هائی كه برای دادخواهی نه به اراده توانای مردم بلكه به امدادهای دولت ها و قدرت ها و نهادهای مورد حمايت آن ها دخيل بسته اند، ره به بيراهه ای برده اند كه نتایج آن در فردا كمتر از جنايات حكومت اسلامی نيست و نخواهد بود.

ما شرکت کنندگان در کنگره هژدهم سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر)، (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷) يک بار دیگر در برابر عظمت خاطره ی شهدای به خون خفته ی مردم کشورمان و در برابر درد و رنج خانواده های عزیز شهدا سر تعظیم فرود می آوریم و با آن ها پیمان می بندیم که پیگیرتر و سازش ناپذیرتر از پيش از آرمان شهیدان راه آزادی و سوسیالیسم دفاع کنیم و هميشه و درهر شرايطی در کنار جنبش دادخواهی خانواده های داغدار شهدا باشیم.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

کنگره هژدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

(کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷)

شهریور ماه  ۱۳۹۲ـ  سپتامبر ۲۰۱۳

انتشار توسط : هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©