Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ برابر با  ۱۳ اگوست ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸  برابر با ۱۳ اگوست ۲۰۱۹
اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در باره برگزاری بیست و چهارمین کنگره سازمان

کنگره رزا لوگزامبورگ و کارل لیبکنشت

 

 

امسال صدمین سالگرد به خاک افتادن رزا لوگزامبورگ و کارل لیبکنشت است. با یاد این دو "عقاب" بلند پرواز، دو انقلابی کبیر و خستگی ناپذیر، که با شجاعتی اسپارتاکوسی علیه میلیتاریسم و  امپریالیسم قد برافراشتند  و نقش بی‌همتایی در بیدار سازی بهترین عناصر طبقه کارگر ایفا کردند، کنگره بیست و چهار سازمان ما کنگره رزا لوگزامبورگ و کارل لیبکنشت نامیده شد.

کنگره ۲۴ سازمان در هفته اول مرداد ۱۳۹۸ و با یک دقیقه سکوت به یاد رفیق عیدی نعمتی، رخشنده خدامراد زاده (از مادران خاوران) و همه شهدای آزادی و سوسیالیسم افتتاح شد. کنگره در ابتدا گزارش سیاسی هیئت اجرایی را که به کلیدی‌ترین مسایل و تحولات جهانی، منطقه‌ای و ایران پرداخته بود به بحث گذاشت و بدنبال آن "قطعنامه وظایف ما" در دستور کار قرار گرفت. هر دو سند به تصویب کنگره رسیدند. در ادامه گزارش عملکرد هیئت اجرایی که طبق سنت سازمان ما در مجمع عمومی سوم به بحث گذاشته میشود مورد تایید کنگره قرار گرفت. کنگره ۲۴ همچنین پیشنهاداتی برای تقویت ساختار‌های تشکیلاتی و اصلاحاتی جزیی در اساسنامه سازمان را در دستور کار قرار داد و به تصویب رساند.

پس از آن اعضای " هیئت اجرایی" و "کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به شکایات" از میان نامزدهای عضویت برای این دو ارگان انتخاب شدند. کنگره ۲۴ سازمان پس از سه روز بحث، تبادل نظر، و تعیین خطوط کلی وظایف ما با سرود انترناسیونال بکار خود پایان داد.

 

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ برابر با ۱۲ اوت ۲۰۱۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©