Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ برابر با  ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۵ تير ۱۴۰۰  برابر با ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱
هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

به مناسبت

چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان

 

چهارم تیرماه، مصادف است با سالروز تاسیس سازمان ما ، سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر) ، که  در چهارم تیر ماه ۱۳۵۸ اعلام موجودیت کرد. سازمان ما از آغاز فعالیت انقلابی اش بر شکست انقلاب و بر آمدن فاشیسم مذهبی از درون آن تاکید داشت و شعار "انقلاب مرد، زنده باد انقلاب" را  در اولین سالگرد انقلاب مطرح ساخت .

 

 یکی از اهداف اصلی سازمان ما از بدو تاسیس آن یاری به سازمان یابی طبقه کارگر، دفاع از تشکل های اتحادیه ای و سراسری کارگری و استقلال آن ها، طرح ضرورت و اهمیت تامین اجتماعی فراگیر برای بهبود شرایط زندگی طبقه کارگر و انبوه زحمتکشان و تقویت توان سازمان یابی طبقه، دفاع از جنبش برابر حقوقی  زنان، حقوق کامل، برابر و اساسی ملیت ها و اقلیت های ساکن ایران و جنبش جوانان بوده است.

 

 دفاع از آزادی های بی قیدوشرط سیاسی، دمکراسی و بازگشت به سوسیالیسم مارکسی با طرح بدیل سوسیالیسم دمکراتیک به مثابه نقد پی گیر دلائل شکست سوسیالسم حزب- دولت ها و سوسیال دمکراسی، حاصل دست آوردهای ما از کنگره اول سازمان به این سو بوده است. سازمان ما همچنین چند دهه به طور پیگیر از مبانی تحزب سوسیالیستی و تجدید آرایش و اتحاد صفوف همه  نیروهای طرفدار سوسیالیسم دمکراتیک به عنوان یکی از ملزومات اساسی پیروزی بدیل سوسیالیسم دمکراتیک  دفاع و در راه عملی ساختن آن تلاش کرده است.

 

درشرایط سرنوشت ساز کنونی که جمهوری اسلامی در بحران موجودیت  بسر می برد و  جنبش کارگری با قدرت وارد صحنه شده، بازخیزی چپ سازمان یافته برای بازسازی موثر نیروهای هوادار آلترناتیو سوسیالیسم دمکراتیک ضرورت خود را بیش از پیش آشکار می سازد. هر نوع تردید  و تسامح  برای جامه عمل پوشاندن به این وظیفه، صدمات غیرقابل جبرانی برای آینده جنبش کمونیستی و کارگری ایران به همراه خواهد داشت. 

 

موجودیت سازمان ما قبل از هر چیز مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شمار زیادی از کادرها و فعالان  سازمان مان است که در مبارزه بی امان با فاشیسم مذهبی حاکم  با مقاومت درخشان در شکنجه گاه های جمهوری اسلامی در برابر جوخه های اعدام ایستادند و حماسه آفریدند. ما در برابر از خود گذشتگی رفقای  دلاور و شهید مان و تمامی شهدای راه آزادی و سوسیالیسم و همه آن هائی که برای حفظ حرمت انسانی جنگیده  و جان باخته اند سر تعظیم فرود  می آوریم و بر پیمان خود برای ادامه راهشان  تا تحقق آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم  متعهد خواهیم ماند.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی  و  سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©