Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱  برابر با ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲
اعلامیه حمایت از تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین ـ آلمان

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

در  تظاهرات  سراسری همبستگی ایرانیان

 با جنبش انقلابی مردم ایران

 در برلین ـ آلمان شرکت می کنیم

 

«وقتش رسیده است»، شعار فراخوانی است برای دعوت از ایرانیان سراسر اروپا، برای تظاهرات و گردهم آئی حمایتی از جنبش انقلابی مردم ایران در برلین، پایتخت آلمان، در روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ برابر با  ۲۲ اکتبر ۲۰۲۲. تظاهرات گسترده و هماهنگ در ۸ اکتبر ۲۰۲۲ در ۱۵۰ کشور جهان، نشان داد که تمامی ایرانیان با هر فکر و اندیشه ای، چگونه خود را در کنار دختران و پسران شجاع درون کشور و در کنار مردم رنجدیده و زجرکشیده ایران می دانند و قلب شان برای آنها و برای میهن شان می تپد.

 

«وقتش رسیده است»، همه ما با حمایت از این گردهم آئی سراسری در برلین، حمایت همه جانبه خود از شعار درخشان مردم کشورمان، «زن، زندگی، آزادی» را بار دیگر اعلام کرده و با تمام قدرت آن را فریاد کنیم. شعاری که حرمت و کرامت انسانی را به همه ایرانیان باز می گرداند و زندگی شایسته انسانی را در فضائی آزاد، سکولار، دمکراتیک و جمهوری مردمی مستقل از همه دخالت های بیگانگان سلطه جو، فراهم می آورد.

 

«وقتش رسیده است»،  با شرکت گسترده در تظاهرات همبسته و سراسری ایرانیان سراسر اروپا، حمایت همه نیروهای مترقی، تشکل های مستقل زنان، اتحادیه های کارگری کشورهای اروپائی و افکار عمومی مردمان جهان را به این جنبش امید بخش ایران و خاورمیانه جلب کنیم و نشان دهیم که مردم ایران این روزها با دستان توانای زنان و مردان جوان، کارگران و زحمتکشان، معلمان و بازنشستگان  و همه ملیت های ایران ؛ کرد، ترک، بلوچ، ترکمن، عرب و فارس، برای ساختن ایرانی می جنگند که در فضائی دمکراتیک و آزاد، ارگان های قدرت مردمی را بنیان نهند و همزیستی مسالمت آمیز را در سرلوحه سیاست خارجی خود قرار دهد و به دخالت هیچ کشوری نیز تن در ندهد.

 

«وقتش رسیده است»،   با شرکت گسترده در تظاهرات همبسته ایرانیان خارج از کشور،  نشان دهیم که دوران «همه با هم» و «همه با من» تمام شده و مردم، خود وارد صحنه شده اند که سرنوشت خود را در دستان توانای خویش بگیرند و از میان نسل جوان پرشور و شجاع کشور، رهبران آتی قدرت مردمی را از صفوف مبارزان جسور سال های اخیر داخل کشور بیرون دهند تا سکان هدایت کشور را در دست بگیرند  و به دوران هر نوع "بزرگ آقائی" ، "رهبران صادراتی" و "رهبران خودخوانده"  پایان دهند.

 

ما از همه ایرانیان آزاده  و از همه تشکل های دمکراتیک و بویژه تشکل های دمکراتیک زنان در سراسر اروپا  دعوت می کنیم با حمایت علنی از این گردهم آئی سراسری و بسیج نیرو، به هر چه با شکوهتر برگزار شدن آن کمک کنند و صدای رسای انقلاب مردم ایران با شعار«زن، زندگی، آزادی» باشند

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲

.................................................................

زمان: شنبه ۲۲ اکتبر ۲۰۲۲ ، ساعت ۱۵

شروع از: Großer Stern

ما در همبستگی با چهار تشکل دمکراتیک برلین و هانوفر، ابتدا در روز شنبه ۲۲ اکتبر ساعت ۱۴ قبل از شروع تظاهرات روبروی

Schloss Bellevue, Spreeweg 1, 10557 Berlin

 گرد هم  می آئیم تا بطور جمعی به محل تظاهرات رفته و صف مستقل خویش را تشکیل دهیم.

کسانی که با قطار به ایستگاه مرکزی برلین می رسند، میتوانند از همانجا با S5 به ایستگاه  Bellevue بیایند.

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©