Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ برابر با  ۱۴ جولای ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰  برابر با ۱۴ جولای ۲۰۲۱

اولتیماتوم کارکنان رسمی صنعت نفت: منتظر حضورمان در میدان باشید

 

 کارکنان رسمی نفت طی بیانیه شماره ٢٦ به آغاز دور دیگری از اعتراضاتشان اولتیماتوم داده اند. در بخشی از آن آمده است:" با توجه به قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت(ماده ۱۰) کارکنان رسمی صنعت نفت بالاخص نیروهای عملیاتی، طبق قانون متقن و رسمی کشور از شمول مجموعه قوانین خدمات کشوری خارج بوده و به اتکای دلیل قانونی اولویت قانون اخص بر اعم و همچنین تاخر و تقدم قانون، مشمول متوهمات آن نازک نیِ از آخر اولِ نماینده نما نه می شود و نه خواهد شد؛

شما اگر قانون مدار بودید و ادعای اشراف به راهکارهای قانونی حقوق کارکنان نفت دارید، همان زمان تصویب بودجه چرا ورود نکردید و انشاء ننوشتید؟

کلام آخر به همه(منظور از همه:بالا تا پایین مملکت، وزارتی، امنیتی، نظارتی، تماشاچی، بوقچی و… به هرآنکس دخیل است یا خود را دخیل می داند، و به هرآنکس که دخیل است اما خود را دخیل نمی داند): حقوق تیرماه کارکنان نفت، آخرین فرصت جبران ۸سال جفا نسبت بدان هاست، اگر حق خود را گرفتیم که فبها، اما اگر به هر دلیلی، هرجایی، هرکسی یا هر ناکسی باعث شود کارکنان نفت از حقوق و مزایای خود محروم شوند(حتی بمقدار اندک) منتظر حضورمان در میدان باشید.

والسلام-۱۴۰۰/۰۴/۲۲

پایگاه اطلاع رسانی مطالبات کارکنان رسمی صنعت نفت ایران

 

@Shoratamas

https://t.me/shoranaft

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©