Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ برابر با  ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱  برابر با ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲
از تعرض به حریم خصوصی فعالین سیاسی تا کشتار مخالفین راه درازی نیست

از تعرض به حریم خصوصی فعالین سیاسی تا کشتار مخالفین راه درازی نیست

 

انتشار نوشته ای تحت عنوان " وزیر فتحی هوادار دکتر شریعتی چرا و چگونه «رفیق» شد؟" توسط ایرج مصداقی نقطۀ اوج انحطاطی را به نمایش می گذارد که گریبان بخش هایی از اپوزیسیون جمهوری اسلامی در خارج از کشور را گرفته است. نوشتۀ آقای مصداقی را با هیچ منطقی به جز منطق ترور، منطق تهدید، منطق تدارک کشتارهای بعدی با توسل به حربه های پلیسی و خبرچینی و عبور از مرزهای وقاحت نمی توان توضیح داد.

 

آقای مصداقی از چهره های مدیائی فعال کارزار ایران تریبونال است. کارزاری که مدعی است به دادخواهی از کشتار زندانیان سیاسی در دهۀ شصت برخاسته است. اکنون همین آقای مصداقی شمشیر خود را بر علیه یکی از بازماندگان همان کشتار از نیام بیرون کشیده است. گناه واقعی وزیر فتحی از نظر آقای مصداقی این است که او نیز همانند جمع وسیع دیگری از زندانیان سیاسی جان بدر بردۀ آن دهۀ سیاه به کارزار پرو امپریالیستی آقای مصداقی و شرکا نپیوسته است. از این هم فراتر، وزیر فتحی از نظر آقای مصداقی مرتکب این گناه غیر قابل بخشش نیز شده است که در رد جبهۀ سیاسی آنتی کمونیستی آقای مصداقی و تسویه حساب ایشان با نسل های پیشین کمونیست ها مطلبی تحلیلی نیز نگاشته است. مطلبی که در تعدادی از سایت ها به نام وزیر فتحی انتشار یافته اما به او تعلق نداشت.

 

برای آقای مصداقی همین کافی است. کافی است تا به زعم خود شخصیت و حرمت وزیر فتحی را زیر پا له کند، کافی است که بی پروا به حریم خصوصی وی تعرض نموده و به زعم خویش به افشای زندگی خصوصی وزیر فتحی و خانواده اش برخیزد، کافی است که دست به آن چنان پرونده سازی علیه یک زندانی سیاسی بازمانده از دهه ۶۰  بزند که نمونه اش را تنها در کثیف ترین اشکال تخریب و تخطئه مخالفین سیاسی توسط فاسد ترین دولت های سرکوبگر وکارگزارانشان می توان دید. آقای مصداقی در افشاگری خویش نه تنها همۀ هنجارهای مبارزه سیاسی را یکسره کنار می گذارد، بلکه بی اعتنا به تمام مرزهای اخلاق سیاسی و انسانی نهایت تلاش خویش را در تخریب شخص به زعم خود منتقد وی و نزدیکانش به کار می گیرد. آقای مصداقی که به ادعای نوشته اش در رابطۀ نسبتا گسترده ای با وزیر فتحی نیز قرار داشته، حتی زحمت تحقیق در این باره را نیز به خود هموار نمی کند. وزیر فتحی در جبهه ی مخالف قرار گرفته است و این برای آقای مصداقی برای صدور حکم نابودی وزیر فتحی کافی است. برای آقای مصداقی گران تمام شده است که کسی از او کمک گرفته باشد و اکنون در جبهه ای مخالف قرار گرفته باشد. گویی کمک از نظر ایشان حق السکوتی بیش نبوده است. آقای مصداقی نمی تواند تحمل کند که وزیر فتحی اکنون از جانب عده ای "رفیق" خوانده می شود و در سپهر سیاسی ای سیر می کند که متعلق به دنیای کار است و نه مانند ایشان به عنوان "کارشناس سیاسی" استودیوهای بازار آزادی غرب. به ویژه آقای مصداقی تاب تحمل این واقعیت را ندارد که روایت تحریف شده ایشان از تاریخ مقاومت چپ در زندان اکنون از جانب همان بازماندگان مقاومت به چالش کشیده شده است.

 

وزیر فتحی و نزدیکانش از جانب آقای مصداقی آماج کثیف ترین حملات شخصی قرار گرفته اند. این کنش در سطح سیاست نیست، اما کنشی کاملا سیاسی است. کنشی سیاسی از سوی منحط ترین نیروهای فعال جهان امروز. کنش سیاسی نیروهایی است که برای تحقق آمال بازار آزادی خویش از هیچ جنایتی فروگذار نیستند. از تجاوز به حریم خصوصی افراد تا زیر پا گذاشتن تمام نورم های عرفی جامعه؛ از گروگان گرفتن غیرنظامیان تا به گلوله بستن و سر بریدن اسیران؛ از حمل سلاح با آمبولانس تا حمله به بیمارستانها. کنشی که مزدوران ارتش آزاد سوریه آشکارا آن را به نمایش می گذارند و سازمان دلبند آقای مصداقی نیز اکنون رسما به آن صف پیوسته است.

انزجار خود را نسبت به این کنش منحط اعلام می کنیم و قاطعانه با آن مبارزه خواهیم کرد.

 

همکاران سایت امید

۲۵ اکتبر ۲۰۱۲

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©