Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ برابر با  ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱  برابر با ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

در تظاهرات نیویورک علیه حضور رئیسی در سازمان ملل شرکت کنیم!

 

 

ابراهیم رئیسی قاضی قاتلی که در اعدام و کشتارهزاران مبارز آزای خواه ایران  نقش داشته و دستش به خون جوانان کشور آلوده است، در روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان رئیس جمهور رژیم اسلامی سخنرانی می کند. رئیسی از جمله اعضای هیئت مرگ قتلعام سال شصت هفت است که طی آن هزاران زندانی سیاسی،  که دوران محکومیت شان می گذراندند،  در دادگاه های  چند دقیقه ای به طناب های دار آویخته شدند.

 

پس از انتصاب او، در یک نمایش مضحک انتخاباتی، به عنوان رئیس جمهور و پیشکار  گوش به فرمان علی خامنه ای رهبر رژیم، قاضی قاتل در شغل جدید خود تشدید آپارتاید جنسیتی، جداسازی جنسی و تشدید تبعیضات و اجحافات علیه زنان، از جمله توسط نیروهای آتش به اختیار گشت ارشاد را در الویت کار خود قرار داده است. حاصل تشدید آپارتاید جنسیتی دستگیری های گسترده دختران جوان و  در تازه ترین مورد،  قتل بیرحمانه مهسا امینی، دختر جوان بیست ودو ساله به بهانه بدحجابی است که خشم و  اعتراض مردمی و بویژه زنان و جوانان کشور را علیه این جنایت دلخراش در چهار گوشه ایران شعله ور ساخته است.

 

دو ایران وجود دارد: "ایران سران رژیم اسلامی" و "ایران مردم". رئیسی، قاضی قاتل،  رئیس جمهور"ایران سران رژیم اسلامی" است. اونه فقط ربطی به "ایران مردم" ندارد،  بلکه باید به عنوان جنایتکاری که مرتکب یکی از سنگین ترین جنایات علیه بشریت در تاریخ معاصر جهان شده ، محاکمه و محکوم شود.

 

ما از همه ایرانیان آزادی خواه دعوت می کنیم که در روز بیست و یکم سپتامبر در نیویورک به حضور قاضی قاتل به عنوان رئیس جمهور ایران  در مجمع عمومی اعتراض کرده و صدای اعتراض سراسری مردم را به گوش جهانیان برسانند.

 

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ برابر با  ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©