Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ برابر با  ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲  برابر با ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳

گزارش مراسم خاکسپاری و یادمان

رفیق نادر زرگر فولادی (کاک طاهر)

مراسم خاکسپاری و یادمان رفیق نادر زرگر فولادی (کاک طاهر) در روز جمعه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ برابر با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ در شهر هانوور آلمان برگزار شد. پیکر رفیق نادر در ساعت ده صبح با حضور خانواده، دوستان، رفقای سازمان و همرزمان از دیگر سازمان ها مشایعت شد و به خاک سپرده شد. بر مراز رفیق نادر، ابتدا رفیق کارزان از طرف خانواده رفیق طاهر از حضور همراهان تشکر کرد و به گوشه هایی از زندگی این رفیق عزیز پرداخت. در پی آن رفیق روبن مارکاریان از طرف سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) و سازمان راه کارگر، نکاتی پیرامون زندگی مبارزاتی رفیق نادر بیان کرد و از حضور همراهان تشکر کرد. پس از آن کاک حمه از مسئولین سابق کمیته کردستان سازمان نکاتی پیرامون زندگی رفیق نادر در کردستان بیان کرد. در پی آن، دوستان، رفقا و جمع حاضر با  تقدیم شاخه های گل بر آرامگاه رفیق نادر، با این رفیق دوست داشتنی و مبارز خستگی ناپذیر وداع کردند.

در پی خاکسپاری، مراسم یادمان رفیق نادر با حضور اعضای خانواده، رفقای سازمانی، همرزمان و دوستان که از استکهلم، یوته بوری (سوئد)، لندن ، دانمارک، پاریس، کلن، برلین، فرانکفورت، آمده بودند به همراه بسیاری از فعالان سیاسی شهر هانوور در «کارگاه ایرانیان شهر هانوور» برگزار شد. در این مراسم ابتدا فیلمی از زندگی رفیق نادر به نمایش درآمد. سپس رفیق ابراهیم آوخ با خوش آمدگویی به همگان از سوی دو سازمان با یک دقیقه کف زدن مراسم را آغاز کرد.  در ابتدا پیام مشترک دو سازمان و پیام تسلیت روابط عمومی «سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران» قرائت شد.  آنگاه رفقا و دوستان به گوشه هایی از شخصیت انسانی رفیق و ویژگی های مبارزاتی درخشان رفیق طاهر پرداختند. در این بخش علاوه بر سخنان رفیق ابراهیم آوخ، رفقا کارزان، روبن مارکاریان، کاک حمه، محمد رضا شالگونی، حماد شیبانی، علی یوسفی به نکات برجسته ای از زندگی مبارزاتی رفیق نادر پرداختند. همچنین دو تن از دختران جوان ، از دوستان نزدیک "راز" دختر رفیق نادر، از ویژگی های رفیق نادر سخن گفتند و تاکید کردند که همواره در کنار خانواده "راز" احساس یک خانواده بودن را تجربه می کرده اند. رفیق سیاوش میرزاده هم شعر زیبایی به یاد رفیق نادر خواند که مورد توجه ویژه قرار گرفت. آنگاه محسن عطائی شعری از بکتاش آبتین را با ترجمه آلمانی به این مناسب خواند.  

پس از چهار ساعت، مراسم با تشکر از شرکت کنندگان و بویژه از فعالان شهر هانوور و مسئولان کارگاه ایرانیان هانوور که همکاری ارزشمندی در این زمینه نشان دادند، با یاد جاودان رفیق نادر که چهره "نادر" و "پولادین" سازمان بود، پایان یافت.

 

سازمان راه کارگر

سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ برابر با  ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©